Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja so vezana na vse vrste vadb v našem studiu, saj je vsem skupno to, da delujejo na kritične dele telesa na pricipu prekrvavitve.

Kakšna je razlika med navadno telovadbo in vadbo na HYPOXI in drugih naših napravah? 
Pri navadni telovadbi oz. kakršni koli fizični aktivnosti ne moremo izbrati na katerih predelih telesa bomo shujšali. Shujšamo tam, kjer smo dobro prekrvljeni. Pri HYPOXI-treningu pa gre za načrtno lokalizirano hujšanje na problematičnih conah. Torej hujšamo tam, kjer imamo problem.

Kako pogosto je potrebno vaditi? 
Priporočamo 3x tedensko, 12 obiskov = 1 terapija.

V kolikem času je mogoče pričakovati rezultate? 
Prvi rezultati so običajno vidni že po šestih obiskih, sicer pa se priporoča 12 obiskov v paketu, ker je vsak človek edinstven in na hitrost rezultata vpliva tudi stanje metabolizma in druge zdravstvene ali hormonske težave.

Kakšni so rezultati?
Na 1 kg izgubljene teže zmanjšamo:
– obseg trebuha pri uporabi Vacunauta za 0,5 do 2 cm
– obseg stegna pri uporabi HYPOXI-Trainerja za 0,5 do 1,5 cm na nogo.

Ali je HYPOXI-trening primeren za vsakogar? 
HYPOXI-trening je primeren za vsakogar, ki je športno zdrav in mu zdravnik  dovoli uro »rahlega« kolesarjenja dnevno. Ni pa primeren za: nosečnice, ljudi s težkimi obolenji srca, s srčnimi spodbujevalci, ipd.

Ali se je v času HYPOXI-treninga priporočlivo ukvarjati še z drugimi športi? 
Na dan HYPOXI-treninga ukvarjanje z drugimi športi ni priporočljivo, vse ostale dni pa je celo zelo priporočljiva vsaka telesna aktivnost, saj nam le ta pomaga pri porabi kalorij.

Kaj potrebujem, če pridem na HYPOXI-trening? 
Potrebujemo nekaj čistih oblačil: nogavice, dolge široke hlače (za HYPOXI-Trainer) in kratke hlače (za Vacunaut), majčko z dolgimi rokavi ter čiste športne copate.

Kaj je HYPOXI-Trening? 
Če se želimo uspešno lotiti odstranjevanja trdovratnih maščobnih zalog, nam fizična aktivnost ali vakuumska terapija vsaka zase ne prineseta želenih rezultatov. S fizično vadbo sicer razgradimo maščobo, toda običajno ne na problematičnih delih telesa. Vzrok za to je osebna nagnjenost in slaba prekrvitev prizadetih delov telesa. Vakuumska terapija, na drugi strani, pa sicer načrtno aktivira problematične dele, toda brez istočasne aktivnosti mišic ne more priti do razgradnje maščobe.

Fizična vadba pri istočasnem delovanju vakuuma na problematične dele telesa?
HYPOXI Trening povezuje prednosti običajnega treninga in vakuumskega delovanja v naravno, visoko učinkovito metodo. Poleg tega, da s tem oblikujemo naše telo, nam HYPOXI Trening pospešuje regeneracijo tkiva. Med treningom za izgorevanje maščob deluje natančno odmerjen podtlak na kožno in maščobno tkivo problematičnih delov telesa. Rezultat: načrtna razgradnja maščob tudi pri večji nagnjenosti. Že po nekaj obiskih so rezultati vidni in merljivi.

Kaj je HYPOXI-trening? 
Veliko ljudi shujša s telovadbo ali s strogo dieto, vendar shujšajo tam, kjer si najmanj želijo. HYPOXI-trening pa nam omogoča prav nasprotno: načrtno lokalizirano zmanjševanje obsega na problematičnih delih.

Kaj je namen HYPOXI-treninga? 
Namen HYPOXI-treninga je zmanjšati obseg predvsem na problematičnih delih telesa, kot so trebuh, zadnjica, stegna in boki, medtem ko v prsa, obraz stranke ne izgubijo veliko kot pri klasičnem hujšanju.

Kaj se dogaja med HYPOXI-treningom? 
Med HYPOXI-treningom s pomočjo vakuuma dosežemo boljšo prekrvavitev problematičnih con, ki sicer niso ali pa so slabo prekrvljene. S tem dosežemo, da kri tudi na teh conah »pobira« maščobne kisline in jih odpelje v mišice, kjer se porabijo kot gorivo.

Ali je pri tem potrebna stroga dieta? 
Prehrano je potrebno prilagoditi do te mere, da pred vadbo uživamo ogljikove hidrate, po vadbi pa beljakovine. Vmesne dni jemo zdravo mešano hrano.